Löderup Strandbads Villaägareförening

Öppet stadsnät

Löderup StrandbadSkapad av Charlotte Sörensen 2012-07-29 15:19

Här kommer lite mer information om Öppet Stadsnät från Ystad Energi och Karin Lintrup:

"Antalet inkomna beställningar är tongivande för när vi bygger ut i de olika områdena och vi har just nu tjockt i tidsplanen en bit in på nästa år. Därför är det bra om ni som är intresserade skickar in era beställningar. På så vis ser vi hur stort intresset är och kan agera därefter. För att vi ska kunna bygga ut hos er i Löderup Strandbad behöver 7 eller fler av era 20 närmaste grannar ha beställt Öppet Stadsnät.

Sammanfattningsvis om Öppet Stadsnät:

En ”eget hem” anslutning kostar 25 000 kr, oavsett var i kommunen fastigheten ligger. För detta får ni:

- - 1000 Mbit/s både upp och ned med ”riktigt” bredband, dvs ingen annans kommunikation kan störa på ert nät och framtidssäkrad uppkoppling med samma hastighet in i huset, som ut ur huset

- En engångsavgift utan ytterligare nätkostnader

- Möjlighet till delbetalning

- Inga åsk-, snö- eller regnstörningar på TVn

När det gäller tjänsterna:

- Bredband och telefoni med 1-2 månaders uppsägningstid genom tjänsteleverantörer, mycket passande för delårsboende

- Konkurrerande företag som erbjuder tjänster

- Fast IP-telefoni med bättre ljudkvalitet till lägre pris – Se även paket med internet på www.osy.se under ”Tjänsteguiden”.

Tillsvidare finner du mer information på www.osy.se eller www.ystadenergi.se

• Kommentarer(0)//www.villaagareforeningen.se/#post10